Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • А не трябва ли чипа да има контакт директно с клемореда. Проблема дойде от там, че ми се счупи ключа, моя е от сгъваемите. Счупи се от сгъвката, нямам време да търся такъв, понеже трудно ще намеря, а и това ми е единствения ключ и сега си мисля, че е момента да си извадя 1-2 копия.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • При работата на имобилайзера се осъществява комуникация по радио-честота между транспондера в ключа и самия имобилайзер. Поради това чипът само трябва да е в близост до антената на имобилайзера (гривната около патрона), без да е необходимо да има пряк контакт.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Лесно ще намериш от сгъваемите но не го препоръчвам По практичен е но лесно дефектират Чупят се Ако пак вземеш такъв не дръж на ключодържателя други ключове или сувенири А за чипа вече разбра Вади го и лепи че щом ти е единствен ако го загубиш яка цифра става набавянето на нов
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
          ОК поръчах го,но ще го дам на човек който разбира да го монтира,че аз съм на ВИЕ с кабели и жици.
          П.С само ще му принтирам свалянето на ИЦС-а за да знае последователността и дано се справи.
          Колега, кажи после как се държи, понеже в темите във форума пише, че доста са бъгави тия системи и не ми се хвърлят 300 лв, ако не е използваемо, иначе май няма друг вариант. Та ще съм благодарен, ако дадеш мнение на ползвател

          Още един въпрос, всичко е супер, ама врътките на ICS-a са гадно изхабени, имам предвид двете за звука и управлението, всичко работи, ама гумата е накаква напукана и ме дразни, че вс е ок, а това дразни окото. Някой да ги намирал някъде или да търся на старо някакви?
          Last edited by Dr Z; d.m.y г., 11:56.
          Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
          Espace 2.2 DCI '06 150HP

          Comment


          • Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
            Колега, кажи после как се държи, понеже в темите във форума пише, че доста са бъгави тия системи и не ми се хвърлят 300 лв, ако не е използваемо, иначе май няма друг вариант. Та ще съм благодарен, ако дадеш мнение на ползвател

            Още един въпрос, всичко е супер, ама врътките на ICS-a са гадно изхабени, имам предвид двете за звука и управлението, всичко работи, ама гумата е накаква напукана и ме дразни, че вс е ок, а това дразни окото. Някой да ги намирал някъде или да търся на старо някакви?
            Някой ги беше облякъл с кожа врътките. Имаше и снимки. Бяха станали чудесно.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Някой ги беше облякъл с кожа врътките. Имаше и снимки. Бяха станали чудесно.
              Видях я тази тема, но не съм почитател на такъв вид модернизации, вс тр да е оригинално измислено, само цвета на някои детали може да се променя, да речем мисля да правя тавана черен, ама като помисля колко още детали ще тр да се боядисят черни, направо не мога да се наканя да я започна тази процедура
              Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
              Espace 2.2 DCI '06 150HP

              Comment


              • Днес при миене на колата изникана неочаквано проблемче,в краката на шофьора имаше леко влага,с помощ от приятел който накарах да пръска лявата предна врата с маркуча се оказа че тече от долния край на тонколоната,веднага свалих кората и се оказа че няма найлона който е под нея,дренажите са чисти и се оттича нормално вода през тях.Въпроса ми е този найлон в долния край по спомен май трябва да е вътре във вратата или бъркам?Ако някой има снимков материал ще е супер,че не ми се сваля друга кора за да видя как е оригинално.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                  Днес при миене на колата изникана неочаквано проблемче,в краката на шофьора имаше леко влага,с помощ от приятел който накарах да пръска лявата предна врата с маркуча се оказа че тече от долния край на тонколоната,веднага свалих кората и се оказа че няма найлона който е под нея,дренажите са чисти и се оттича нормално вода през тях.Въпроса ми е този найлон в долния край по спомен май трябва да е вътре във вратата или бъркам?Ако някой има снимков материал ще е супер,че не ми се сваля друга кора за да видя как е оригинално.
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showp...49&postcount=1
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • Мерси адаш,с какво е най добре да импровизирам,предполагам по дебел найлон изрязан и залепен добре ще свърши работа?

                    Comment


                    • За найлон незнам дали ще стане добре. Оригиналната изолация много ми прилича на изолацията която дават на роло с ламинирания паркет. Има доста различни дебелини, залепена хубаво с акрилен силикон мисля че ще стане добре. Едва ли ще изолира много шума, но водата със сигурност.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Аз пък си мисля че работата на тая изолация изобщо не е да пази от вода а да шумоизолира, ама може и да бъркам...
                        Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                        Comment


                        • И аз така мисля но знаеш ли Пробвай както ти е свалена кората номера с пръскането с вода
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • Найлона е да пази кората от вода.

                            Comment


                            • Май май повече е за изолация,днес при свалена кора пак мокрих и течеше много вътре в самата врата при моторчето на стъклото.Оказа се че влиза вода между лайстната на стъклото и огледалото,свалих го и където трябваше намазах с черен рейнц,сглобих пак огледалото,изчаках да дръпне силикона и айде пак с маркуча,за мое щастие теч няма.Утре ще си сложа и изолация,взех подложка за ламиниран паркет която наистина наподобява много оригиналната изолация,ще я лепна с акрилен силикон и после кората пак на място.

                              Comment


                              • Здравейте колегиии,
                                явно имам проблем, не мога да сваля средната конзола + двете странични капачки, за да ги почистя, МОЛЯ ви помягайтееее
                                sigpic
                                Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
                                Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

                                Comment

                                Working...
                                X